Sunday, October 10, 2010

suka + duka * masalah= masa depan


salam... dah lama x menulis..
dalam idup kita belajar macam2 lagi tua lagi banyak yang kita pelajari... suka, duka, erti persahabatan dan yang paling ngam dengan idup kita ada masalah.. setiap orang x pernah terlepas dari masalah cuma bezanya masalah 2 ciput atau masalah dunia, dalam mengadap masalah kesabaran dan pemikiran yang tenang serta matang amatlah penting.. silap sikit... kantoi sudah.. hahaha.. dah lama aku hadapi masalah ciput n dunia tapi aku buat x taw jer.. last2 otak aku jam.. nasihat aku pada yang punya masalah eloklah berfikir ketika masalah 2 datang jangan lah dok nak tangguh lagi sebab cepat atau lambat masalah tetap kena selesaikan, lagi cepat kita selesaikan masalah lagi cepatlah otak kita tenang..
dalam mengadap masalah aku percaya n ngadu kat yang Satu 2.. hasilnya Dia makbulkan setiap luahan masalahku walaupun aku x pernah buat baik padaNya.. teruknya aku...

1 comment:

  1. kesiannyer....tp apsal gambar lelaki....kak shima pun sama..tk penah lekang dr masalah...sama la kite...

    ReplyDelete